top of page
Algemene voorwaarden Her Beauty House

Terms & Conditions

(n.) We could write literally anything here and you probably take a quick look, therefore we decided to keep it

simple and clear.

Om misverstanden te voorkomen

Ik streef naar perfectie voor mijzelf en mijn klant. Daar horen onder andere ook duidelijke afspraken bij. Door het nalezen van de voorwaarden zullen ook veel van je vragen beantwoord worden. Twijfel je nog? Laat dan een berichtje achter via het contactformulier zodat ik contact met je op kan nemen. 

Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Her Beauty House en klant waarop de salon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

​

​

​

2. Inspanningen Her Beauty House

De salon zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van op dat de moment bekende stand der wetenschap. Her Beauty House zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de klant inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

​

​

​

3. Afspraken & annulering

3.1 De afspraak die een klant telefonisch of in de salon, per sms of per WhatsApp maakt is bindend.De klant moet verhindering en annulering van een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voor de afspraak melden aan Her Beauty House middels het telefoonnummer dat op de website www.herbeautyhouse.nl, in onze e-mailberichten en op onze visitekaartjes terug te vinden is. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, zal Her Beauty House 50% (helft) van het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de klant berekenen tenzij het een no show betreft op de dag zelf. Er wordt namelijk tijd voor de klant gereserveerd. De bovenstaande punten gelden ook indien de klant een andere behandeling wenst dan is afgesproken. Er worden geen afspraken gemaakt, verzet of geannuleerd via e-mail of Facebook.

3.2 Indien de klant 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag Her Beauty House de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele bedrag berekenen aan de klant. Indien de klant 15 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, kan doorgang van de afgesproken behandeling niet gegarandeerd worden i.v.m. de volgende klant en zal bij annulering 100% van het bedrag aan de klant berekend worden. Her Beauty House moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan klant melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt. Inbegrepen werkstakingen in de salon.​

​

​

​

4. Betaling

Her Beauty House  vermeldt alle prijzen van behandelingen zichtbaar in de salon  en op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. Her Beauty House vermeldt prijswijzigingen uiterlijk 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient na de behandeling de betaling direct á contant of per pin te voldoen.

​

​

​

5. Persoonsgegevens & privacy

De klant voorziet Her Beauty House vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de salon aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Her Beauty House neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Her Beauty House behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de W.B.P. ( Wet Bescherming Persoonsgegevens). De salon zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant.

​

​

​

6. Geheimhouding

Her Beauty House is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de salon is verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

​

​

​

7. Aansprakelijkheid

Her Beauty House is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Her Beauty House is uitgegaan van de door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Her Beauty House is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon.​

​

​

 

8. PMU
Wij staan voor natuurlijke verfraaiing van de schoonheid. Op onze socials en website vindt u talloze voorbeelden van ons werk. U ziet onze stijl en wat u van ons kunt verwachten. Kiest u voor een techniek of stijl welke wij niet aanbieden dan wordt de behandeling niet uitgevoerd.

​

8.1 Intake:
Wij behandelen geen klanten die zwanger zijn en/of diabetes patiënten zonder doktersverklaring. Tijdens het voortekenen wordt de vorm bepaald. Let er op dat dit de uitlijnen zijn en het uiteindelijke resultaat fijner en minder hard zal zijn.

8.2 Opdracht tot behandeling:

​8.2.a Door opdracht te geven aan Her Beauty House tot het aanbrengen van permanente make up verklaart de klant bekend te zijn met alle mogelijke gevolgen van de behandeling, waaronder begrepen medische, psychische en maatschappelijke gevolgen.
8.2.b Het is de klant bekend dat de door de behandelaar aangebrachte pigmentatie wellicht nooit volledig verdwijnt of op cosmetische wijze kan worden verwijderd. 
8.2.c Door opdracht te geven aan de salon tot het aanbrengen van permanente make-up verklaart de klant tevens dat hij/zij in goede gezondheid verkeert, niet lijdt aan enige vorm van allergie, hemofilie, diabetes, immuunstoornis, huidaandoening of anderszins en niet besmet is met bloed-overdraagbare ziekten (zoals HIV, hepatitis A, B of C of anderszins) en dat zijn/haar behandeling ook anderszins op geen enkele wijze de gezondheid van de behandelaar of derden in gevaar kan brengen.

8.3 Pigmenteren: Nadat u akkoord geeft op de vorm start onze artiest met het pigmenteren. Het uiteindelijke resultaat zal pas na 6 weken zichtbaar zijn. De kleur en vorm zijn nog niet in hun eindfase.
8.4 Nabehandeling: Deze is kosteloos en zit inbegrepen bij uw eerste behandeling. 6 weken later komt u terug voor de nabehandeling. Mochten er meer dan 6 weken tussen zitten omdat Her Beauty House geen eerdere plek aan kan bieden dan komen er geen extra kosten bij. Kunt u zelf niet binnen 6 tot 8 weken op de nabehandeling komen en komt u na 8 weken, dan wordt er voor de nabehandeling een extra bedrag van 50,- in rekening gebracht. Dit heeft te maken met de mogelijkheid dat er meer tijd in de nabehandeling wordt gestoken dan bij 6 weken. Mocht u kleine aanpassingen willen laten uitvoeren dan zal dat moeten op de dag van de nabehandeling. 

Wij kunnen tussentijds geen aanpassingen verrichten omdat het resultaat nog in proces zit. Er wordt dus onder geen enkel beding eerder een afspraak ingepland dan na 6 weken. 
8.5 Touch up: Bij deze afspraak komt u terug om bestaande PMU bij te laten werken. Dit is een eenmalige behandeling en hier zit geen nabehandeling bij.
8.6 Nazorg: Het is van cruciaal belang dat u zich houdt aan de nazorg. Doet u dit niet dan is het resultaat uw verantwoordelijkheid. Onze specialisten herkennen verandering van pigment door zon/zonnebank en andere invloeden zoals water.
8.7 Eindresultaat: Wij streven naar perfectie. Dit doen wij door alles in millimeters af te tekenen. Omdat bijna geen enkel gezicht (lichaam) symmetrisch is en ons doel is om harmonie te creëren dient u er rekening mee te houden dan er een millimeter afgeweken kan worden om zo harmonie in uw gezicht (lichaam) te creëren.
8.8 Het resultaat is niet altijd blijvend. Wij passen dezelfde techniek toe bij al onze klanten. Soms kan het pigment minder goed worden opgepakt in de huid, dit kan verschillende oorzaken hebben waar wij geen invloed op hebben. Wij zullen onze techniek hierop aanpassen om alsnog het gewenste resultaat te behalen. In bijna alle gevallen lukt dat. In enkele zeldzame gevallen lukt het niet en verliest de huid het pigment gedeeltelijk of volledig. Dit is echter heel zeldzaam. Daarom is er de nabehandeling om pigment wederom in de huid te krijgen. Wanneer blijkt dat er nog een behandeling nodig is om enkele plekjes op te vullen dan dient er een 2de nabehandeling ingepland te worden. Hier zijn kosten aan verbonden. Reden is dat wij geen invloed hebben op hoe de huid pigment oppakt. Wij beheersen een techniek waarbij maximale pigmentopname plaatsvindt. In gevallen dat het gehele pigment loslaat, dan wordt 50% van het betaalde bedrag terug gestort of in contant aan de klant overhandigd. Dit geldt alleen in gevallen dat het pigment volledig niet pakt.

8.9 Her Beauty House gebruikt bij alle PMU behandelingen uitsluitend pigmenten die gecontroleerd zijn door het Ministerie van Volksgezondheid, welzijn en sport en de keuringsdienst van waren zoals bepaald in het Warenwetbesluit kleurstoffen. De salon is GGD gecertificeerd.

​

​

 

9. Garantie

9.1 Nagels

Her Beauty House geeft de klant 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten. Deze garantie vervalt indien:

9.1a De klant de kunstnagels heeft laten onderhouden door een andere nagelsalon/nagelstyliste.

9.1b De klant zonder handschoenen met agressieve chemicaliën heeft gewerkt.

9.1c De klant de kunstnagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken/afgetrokken.

9.1d De klant andere producten dan de door de nagelstudio geadviseerde heeft gebruikt voor het onderhoud van de kunstnagels.

9.1e De klant de adviezen voor noodzakelijk onderhoud van de kunstnagels, zoals regelmatig de nagelriemen oliën,  niet heeft gevolgd. 

9.1f De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.

9.1g De klant jonger dan 18 jaar is tijdens het plaatsen van kunstnagels.

9.1h De klant zwanger is of medicijnen gebruikt.

9.1i De klant (extreme) nagelbijter is.

​

​

​

10. Beschadiging & diefstal

Her Beauty House heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt. De nagelsalon meldt diefstal altijd bij de politie en de verzekering.

​

11. Klachten

11.1 Nagels

11.1a Indien de klant een klacht heeft over de behandeling moet deze zo spoedig mogelijk, binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Her Beauty House. 

11.2 PMU

11.2a Bent u ontevreden over het resultaat dan zullen wij dit met u bespreken. Mocht u ontevreden zijn over de vorm dan zullen wij bespreken wat de mogelijkheden zijn om dit zoveel mogelijk bij te werken.

11.2b Omdat wij goedkeuring vragen na het voortekenen bent u akkoord gegaan met de vorm.

11.2c Is de vorm anders dan hoe er is voorgetekend dan zullen wij dit voor u corrigeren.

11.2d Bent u echter zelf van mening veranderd en wilt u een andere vorm en/of kleur toegepast hebben dan zijn de bijkomende kosten voor deze behandelingen geheel voor u.

11.2e In geval van ontevredenheid, verwachten wij dat u dit kenbaar maakt binnen 10 weken na de desbetreffende behandeling. 

11.2f Wij zullen u altijd vragen de 6 weken hersteltijd in acht te nemen.

11.2e Daarna heeft u nog 4 weken om ons te contacteren over uw ontevredenheid.

11.2g De eigenaar moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal de salon de behandeling opnieuw verrichten of corrigeren zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden en de klant dit schriftelijk kenbaar maakt.

11.2h Indien de salon en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

​​

​

​

12. Nail Art

Indien de klant aan Her Beauty House een voorbeeld toont van een aan te brengen Nail Art ontwerp, dan geldt dit slechts als aanduiding. Het resultaat op de nagels van de klant hoeft niet identiek te zijn aan het getoonde voorbeeld. Het copyright op aangebrachte Nail Art motieven berust bij de salon. Indien de klant de aangebrachte Nail Art laat fotograferen voor commercieel gebruik, moet vooraf toestemming gevraagd worden aan de salon.

​

​

​

13. Behoorlijk gedrag

De klant behoort zich in de Her Beauty House-salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen toch onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de salon het recht de klant de toegang tot de nagelsalon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

​

​

​

14. Regels omstandigheden salon

​*Roken, eten en huisdieren worden in de salon niet toegestaan in verband met de hygiëne en de beperkte ruimte.

*Het is niet toegestaan om zonder overleg met de behandelaar iemand mee te nemen tijdens de behandeling.

​

​

​

15. Recht

​Op elke overeenkomst tussen Her Beauty House en de klant is het Nederlands recht van toepassing.
In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

​

​

​

16. Leeftijd

Kunstnagels en PMU worden alleen gezet bij personen vanaf 18 jaar.

bottom of page